Aktivitetskalender

Aktivitetskalender 2019

HUSK HUSK

Jagt i kommuneskoven 1/11. kl. 13:30. Vi mødes ved Degnetoften kl. 13.30. Max 20 jægere. Tilmelding er først til mølle princippet senest 29. oktober. Tilmelding til Ingvardt Jensen.

Til info er der stadig flere digekort, kontakt Ingvardt Jensen

Mandag d.28. okt. Kl. 19.00 Agerskov kro

Hovedgaden 3, Agerskov.

Alle DJ medlemmer er velkomne. Der foretages ingen afstemninger. Der diskuteres og debatteres med henblik på at vi alle kan tage drøftelserne med til baglandet, herunder ikke mindst i Jægerrådene, på et solidt grundlag.

1. Velkommen, kort oplæg, v. Poul Bundgård

2. Strukturdebat, afsluttende redegørelse for den videre proces i HB, Jægerråd mv.  v/       Poul Bundgård/Jens Venø

3. Hjortevildtgruppens arbejde.

HVG lokale arbejde set i relation til de nationale målsætninger.

De jagtetiske regler for hjortevildt – arealkravet indhold og konsekvenser

Spørgsmål og debat   Ole Holm/Jens Hangaard

4. Afsluttende perspektivering vedr. det videre forløb mht.

Hjortevildt-debatten  v/ Jens Venø

Poul Bundgaard

Kredsformand

Strejfning af Ræve. Tirsdag d. 19. marts fra kl. 17:30, hos Henry på Vester Vedstedvej  113.

Jægeraften med grillpølser og hygge inden Otto Petersen vil vise hvordan en ræv kan strejfes. Efterfølgende kan deltagerne prøve det samme. Medbring din egen skarpe kniv og evt. en ræv, mårhund, mår, eller lignende, hvis du ligger inde med det. Det er vigtigt at de medbragte dyr er optøede. Der vil være et antal ræve/mårhunde til rådighed for dem, der ikke har en liggende.Tilmeldingsfrist for medlemmer – 2 dage før. Pris 200 kr. – betales på dagen. Tilmelding ved Ingvardt.

Trofæaften hos Niels Nygaard (Nygaards Afrika) Tirsdag den 9. April kl. 18. i Nørre Nebel.

Kom op og se og hør om den imponerende samling af trofæer, hoved og helmonterede antiloper, en udstoppet elefant m.v. hos Niels Nygaard. Niels er vært med en middag (Flæskesteg med tilbehør) og viser efterfølgende rundt i trofæsamlingen. Det skulle være en enestående oplevelse. Jagtforeningen giver et tilskud til arrangementet, så prisen for sådan en fantastisk aften er kun 100 kr. pr. deltager. Arrangementet bliver gennemført ved min 20 personer. Tilmelding ved Ingvardt på telefon 75445845/20887445. Betaling ved tilmelding på kontonummer: reg. 5971 kt. nr. 1311221.

Bukkekaffe fredag d. 17. maj fra kl. 8 ved Bålhytten på Degnetoftevej.

Kom og få en kop kaffe og fortæl om dine oplevelser og hør om de andres. Tilmelding ikke nødvendigt.

Salg af dige kort torsdag 22/8 fra kl. 18.30

Dige kort sælges for 400 kr. på Jægergården i Tange og skydebanen er åben for alle.

Træarbejde i Vester Vedsted Sogns Forsamlingshus, start september.

Kom med dine ideer og vær med til at bruge sløjdsalen til træarbejde. Du kan fremstille din egen kniv fra jern til læderskede eller reparere dine gamle møbler. Det er kun fantasien der sætter grænser og alle kan deltage. Henvendelse og nærmere info Flemming Friedrichsen 75 44 54 67.

Jagt i kommuneskoven 1/11. kl. 13:30.

Generalforsamling 4-2-2020 kl. 19.30

Vi mødes i V.V.S. Forsamlingshus. Der vil blive serveret kaffe og brød.

Fælder.

Foreningen råder over et antal krage-skadefælder og mårfælde som alle er til udlån. Kontakt Ingvardt.

BESTYRELSEN